عنوان محصول تعداد قیمت محصول حذف
جمع کل

صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند؟

صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند؟ صندلی اداری باید با توجه به شغل مورد نظر ویژگی‌های به خصوصی داشته باشند. برای مثال فردی که با کامپیوتر کار می‌کند و بعضی مواقع به پشتی صندلی تکیه می‌دهد باید از صندلی‌های اداری استفاده کند که پشتی آنها قابلیت ارتجاع به سمت عقب را داشته باشد.معمولا بهترین زاویه نشستن حدود 110 درجه است.



صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند؟

صندلی اداری باید با توجه به شغل مورد نظر ویژگی‌های به خصوصی داشته باشند. برای مثال فردی که با کامپیوتر کار می‌کند و بعضی مواقع به پشتی صندلی تکیه می‌دهد باید از صندلی‌های اداری استفاده کند که پشتی آنها قابلیت ارتجاع به سمت عقب را داشته باشد.معمولا بهترین زاویه نشستن حدود 110 درجه است. این زاویه کمترین فشار را به کمر وارد می‌کند و برای کار با رایانه مفید است. اگر هم صندلی اداری پشت سری داشته باشد این زاویه می‌تواند بیشتر شود اما با نبود پشت سری، شخص مجبور می‌شود برای نگاه کردن به مانیتور ، گردن را خم کند و در نتیجه فشار به گردن افزوده می شود.

 

 

صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد!

درمورد صندلی‌های اداری کار با کامپیوتر، ارتفاع صندلی نه باید زیاد بلند باشد که پای فرد به زمین نرسد و نه آنقدر کوتاه باشد که پشت ران از کف صندلی بلند شود و پاها به سمت شکم جمع شوند. صندلی‌های اداری قابل تنظیم 5 پایه بهترین گزینه انتخاب هستند و کاربردهای فروانی دارند. یعنی هر فردی می‌تواند متناسب با شرایط خود ارتفاع صندلی را تنظیم کند. کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد. در چنین حالتی فرد برای مدت طولانی در وضعیتی ثابت قرار می‌گیرد و خون رسانی بدنش مختل می‌شود. همچنین مناسب تر است صندلی اداری دسته دار باشد و ارتفاع این دسته قابل تنظیم  نیز باشد تا زمانی که استراحت می‌کنید دست‌تان را روی آن بگذارید. البته موقع کار کردن بهتر است دست روی دسته گذاشته نشود زیرا این حالت باعث ایجاد کشش می‌شود.

موقع خرید صندلی اداری  به این نکات توجه کنید

پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.

زیر ساعدتان کتاب بگذارید!

درد مچ از شکایت‌های شایع کسانی است که با کیبورد(Keyboard) کار می‌کنند. بهترین زاویه برای مچ زاویه خنثی است یعنی مچ نباید به سمت داخل یا خارج انحراف داشته باشد و فقط می‌تواند تا 5 درجه به سمت پایین یا بالا انحراف پیدا کند. با این حال هنگام تایپ کردن یک مقدار دست‌مان به سمت داخل خم می‌شود که در این مورد نیز استفاده از کیبوردهای مناسب می‌تواند کمک کننده باشد. یکی دیگر از مشکلات کار با رایانه استفاده از موس است. موس باعث می‌شود دست به سمت بیرون یا بالا خم شود، در نتیجه به مرور دچار خستگی و آسیب می‌شود. برای جلوگیری از این وضعیت می‌توان از موس‌های مناسب و روش‌های مختلف اسکرول استفاده كرد. علاوه براین قرار دادن یک وسیله مانند کتاب زیر ساعد می‌تواند درد مچ را کاهش دهد زیرا باعث می‌شود انحراف مچ به سمت بالا به حداقل برسد و دست در جایگاه مناسب‌تری قرار بگیرد.

زیرپایی میز کارمندی بخریم  یا نخریم؟!

استفاده از زیرپایی بستگی به ارتفاع صندلی و قد شخص دارد. برای مثال اگر صندلی اداری بلند باشد و به هیچ دلیل نتوان آن را تنظیم کرد بهتر است از زیرپایی استفاده شود، در غیر این صورت توصیه نمی‌شود. البته برعکس هم ممکن است شخصی صندلی‌اش کوتاه باشد و امکانش را نداشته باشد که ارتفاع صندلی را تنظیم کند درنتیجه می‌تواند دو تخته زیر صندلی بگذارد تا ارتفاع آن کمی بالا بیاید و مشکلش حل شود. لازم به ذکر است برای تصمیم‌گیری درمورد اینکه یک صندلی مناسب است یا خیر باید حداقل يك تا 2 هفته از آن استفاده كرد.

مقاله مرتبط: صندلی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

هر آنچه که در مورد میز مدیریت باید بدانید

همان طور که می دانید بخش مدیریت مهم ترین قسمت یک اداره یا محیط کار است ، هرچند دکوراسیون دیگر اتاق ها و واحد های یک شرکت نیز مهم است ، ولی با توجه به اینکه کلیه جلسات سازمانی و برون سازمانی در این اتاق انجام می پذیرد ، و رفت و آمد ارباب و رجوع به آن بیشتر است ، از این رو چیدمان اداری آن و نحوه اجرای دکوراسیون اتاق مدیریت اهمیت ویژه ای دارد ،  با استفاده از آیتم هایی نظیر میز مدیریت ،صندلی مدیریتی ، مبلمان ادرای و .. می توانید اتاق مدیریت خود را متفاوت جلوه دهید . انتخاب هماهنگ مبلمان اداری  و میز مدیریتتان از نطر رنگ ، طرح و نوع  ، علاوه بر اینکه موجب رضایت شما خواهد شد ، قطعا نظر سایر همکاران و ارباب و رجوع را نیز جلب خواهد کرد .فراموش نکنید که اگر چیدمان اداری شرکتتان ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد ، بازدید کننده بیشتری را به خود جلب خواهید کرد . می توانید انتخابی از مجوعه مبلمان اداری مدرن داشته باشید تا علاوه بر داشتن حس رضایت از خرید ، به جلال وشکوه اتاقتان بیفزایید

style=height:308px;width:460px;

میزهای مدیریتی در انواع و سبک های مختلفی قابل تهیه است . جدا از امکانات ارائه شده ،به طور معمول میز مدیریت مانند مبلمان اداری در دو سبک مدرن و کلاسیک قابل تهیه می باشد . همان طور که از اسمش پیداست مبلمان مدرن مناسب سلیقه های امروزی و مبلمان کلاسیک سبک و سیاقی قدیمی دارد، البته بسته به طرحی که انتخاب می کنید گاهی استفاده از مبلمان اداری کلاسیک حس لوکس ولاکچری بودن را به همکاران و ارباب و رجوع شرکتتان می دهد .کیفیت محصول انتخابی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به ان دقت نمایید ، چرا که میزی که آن را خریداری میکنید ،سال ها همراه شماست و باید ازآن استفاده کنید ، اگر هنوز مجموعه اداری خودر ا انتخاب نکرده اید ، می توانید کمی تحقیق کنید و پس از اطمینان از سابقه گروه تولیدی و  کیفیت محصولات تولید شده اقدام به خرید نمایید . پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری فوژان است.

منبع: آذران فضانما